Sunday, June 2, 2013

Ennyi volt


Ha eléggé figyeltetek a tegnapi cikkem olvasása közben, akkor felfigyelhettetek az utolsó mondatára, miszerint az volt az utolsó írásom. Ez csak annyiból nem igaz, hogy ez itt az utolsó írásom, de az tény, hogy az utolsó bemutatott képregény volt a Suicide Kings tegnap. És nem csak a héten. Igazából a Deadpool hét egy méltó búcsú volt tőletek, és az egész blogtól.

Igen, a Genzo Comics mától megszűnik. Abbahagyom a blogolást ezen az oldalon, és úgy általában is. Magát az oldalt egyelőre nem törlöm, a régi írások meg minden más ittmarad még határozatlan ideig, pusztán nem lesz több frissítés. Ez a lényeges információhalmaz, innentől jön a magyarázkodás meg a picsogás, szóltam előre.

A nagy kérdés az, hogy miért szűntetem meg az oldalt. Válaszból és indokból több is van, vegyük sorra. Először is, kb. hét éve űzöm a blogolást, abból három volt a Genzo Comics, lassan elégnek érzem ezt a blogger pályafutást, már nem is tudom, milyen az élet blogolás nélkül, és kíváncsi vagyok rá.
A blog miatt az egyik kedvenc hobbim leredukálódott kötelességgé, és ami még rosszabb, néha teherré. A képregényolvasás elvesztette számomra minden szórakoztató és kikapcsoló jellegét, és ez messze nem jó így. Egyszerűen fogalmazva, nem arról írtam, amit épp olvastam, hanem azért olvastam, hogy legyen miről írjak. Szeretnék úgy képregényt olvasni, hogy nem kell utána összeszedjem a gondolataimat és írjak róla. Ilyenre három éve nem igazán volt alkalom, csak olyat olvastam, amiből egyből utána cikk is született, ezért egy csomó mindent nem olvastam el, mert tudom, hogy mit kellene mellé olvassak ahhoz, hogy aztán értelmes cikk legyen belőle. Ilyen mától nincs, azt olvasok amit akarok, ha nem olvasom el a tie-ineket és előzményeket, akkor nem olvasom el, és kész. Tegnap például beleugrottam a Flashpoint főminibe, és azért sem fogom leírni a véleményem róla, hehe. Damn it feels good.
Ha a blogba ölt idő és energia mennyiségét összenézem a közönséggel, megint csak nem túl pozitív irányba dől a mérleg. Tudom, hogy vagytok itt páran, egyesek állandó látogatók, de elég kevesen vagytok ahhoz képest, hogy három éve létezik az oldal. Ezért nem ti vagytok a hibásak, tudom, miért nem lett sikeresebb az oldal, de nem fejtem ki, megtartom ezt is magamnak. Yeah.

Mindezek ellenére köszönöm mindenkinek, aki jelen volt a három év alatt bármennyi időre is, igazán sajnálom azt az olvasót, aki pár napja likeolta be a facebook oldalunkat, hiszen pont a végére érkezett, de ha visszaolvassa a régi cikkeket, akkor lefoglalja magát egy ideig. Az oldal összlátogatottsága 7500 körül mozog jelenleg, és mindez február óta, mivel akkor ugyebár új helyre költöztünk. Ez nem egy rossz érték, de igazság szerint egy három éves oldalnak ennyi egyedi olvasója is lehetne. De mindegy, nem bántam meg, hogy elindítottam anno ezt a blogot, és ennyi ideig bábáskodtam felette, sok mindent tanultam, meg ilyesmi, tudjátok, a közhelyes marhaságok. De tényleg nem érzem haszontalannak ezt a három évet. Talán megismertettem veled legalább egy képregényt amit a cikkem hatására olvastál el, és akkor már megérte.

Szeretném még egyszer megköszönni azoknak, akik közreműködtek a blog szerkesztésében, és egy vagy több cikkel beszálltak a buliba. Nem sorolom a neveket, tudjátok ti is, ők is. Valamint a fantasmaniának is kösz, hogy bevettek a nyereményjátékokba. Érdemes őket továbbra is követni, mert biztos lesznek még játékok (ha nem tévedek, épp zajlik is egy), csak tőlem már nem fogtok értesülni ezekről. 

De Genzo, mi lesz az elkezdett sorozatokkal? Semmi, félbemaradnak, túl fogjátok élni. Eddig sem volt nagy érdeklődés egyik iránt sem, nem most kell felkapni a vizet, hogy elfogyott a lelkesedésem.

Valaha vissza fogok-e térni valamilyen formában? Nem tudom, egyelőre biztos eltűnök, aztán ha lesz egy értelmes ötletem a visszatérésre, amiben látok fantáziát, akkor azt meg fogjátok tudni, és dübörgünk tovább.

Sziasztok srácok, jó kis móka volt.


9 comments:

  1. Igaz, hogy csak pár napja likeoltam a facebook oldalt, de kb. 1,5-2 éve követtem az írásokat. Nem olvastam el mindent, de amit igen, az kellően kedvcsináló volt az adott képregényhez. Pl az Ulti Pókot is az itteni írás miatt kezdtem el végül, pedig sokáig halogattam.
    Kívánom, hogy a blog után találd meg ismét azt a képregényekben, amit régen is szerettél!
    pg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia, örülök, ha elérte a célját egy-két írásom.
      Köszönöm a jókívánságokat! :)

      Delete
  2. Kàr. Èn is pont ezért hagyam abba az Avengers beìràst. De azóta mèg kevesebb kèpregènyt olvasok. Teljesen eltàvolodtam ès azt s tudom hol tart màr a Marvel. Talàn a te oldalad volt az egyetlen amit folyamatosan olvastam. Minden jót a továbbiakban is.

    ReplyDelete
  3. Sajnálatos hír, de megértem. Minden jót a továbbiakban! ;-)

    ReplyDelete
  4. "De Genzo, mi lesz az elkezdett sorozatokkal? Semmi, félbemaradnak, túl fogjátok élni. Eddig sem volt nagy érdeklődés egyik iránt sem, nem most kell felkapni a vizet, hogy elfogyott a lelkesedésem."

    Ne haragudj, Genzo, de ez nagyon nagy! :)

    kit (HZs)

    ReplyDelete
  5. Csak elismerés jár az eddigiekért is. Köszi mindent!

    ReplyDelete